That's Why I Need You In My Life....

Lokasi : Kat umah sendiri.
Masa : Lepas makan malam.

Kejadian berlaku apabila ada lebihan nasi dan si isteri teringat yang puasa gantinya tak habis-habis lagi. Maka wujudlah dialog seperti di bawah:

Aku : "Nasi ada lebih lagi, bolehlah buat sahur esok pagi. Lauk asam pedas pun ada lebih lagi tu..."

Encik suami tengok aku dengan muka pelik..


Encik Suami : "Nak sahur apanya? Kan ke petang tadi baru bagitau yang awak tu dah tak boleh sembahyang?"


Aku termenung kejap. Haah la, nak sahur apanya...aku tak boleh puasa, tengah bendera merah.Camna tuan punya body boleh tak ingat, encik suami plak yang tolong ingatkan untuk aku....

Heheheheheh, encik suami...that's why I need you in my life... :D

5 comments:

Carrie-Ma said...

cikcipunz,

just dropping by. hahaha, sengal ko ye.

Aida Manap said...

hehehehe cik CK...tuhla, aku ni agaknya dah terlebih makan sup semut hitam barangkali...

Angah said...

kahkahkah..encik suami mmg ingat benda2 cenggitu..

Jijie Armidza said...

sho shweetttt....

Aida Manap said...

Angah - hahahahahahaha....betul..betul..

Karad - yg tu dia ingatla, yg kita hint-hint nak adiah besday ngan anniversary, tak plak diingatnye!!! :p