THIRD QUICK UPDATE

huh...asik quick update je la kan? tp mmg hampir bersawang ice age rupanya blog ini...
azam kene kuatkan lagik nak update blog....*walopon takde orang baca... :)*

so...update pantas sepanjang blog ini bersawang adalah seperti berikut: *macam buat kertas kerja plak..*

confirmed i pregnant...
takyah citer panjangla...

kursus PTK
kalau siapa yg kerja G (sila rujuk balik buku ekonomi asas kalau nak tau G tu apa..), sebut je PTK semua menyampah, termasuk la aku...tp kursus PTK di PICC on 12-20th August mmg different...calon tidak hanya dinilai based on exam tapi ada kriteria lain, which is fair la. Belum tentu org yg theory bagus, practical bagus jugak..
semasa PTK nih la aku notice bleeding aku makin worse. Buat ultrasound kat Klinik Lita Alis pun dia cakap mcm threatened abortion and gave me mc 3 hari for strictly rest in bed...tp after discussing matters with encik suami, aku continue PTK dulu sampai abih, tak larat nak amik semula..

my baby gone...
as expected, abih je exam PTK on the 20th, aku rush balik and tunggu encik suami untuk pegi PPUM. Before that, kene mintak referral letter from Klinik Wong dulu...gedebak, gedebuk, mmg pun miscarriage sudah. Dr. Chong, pakar gynaecology kat wad kecemasan advise me not to do d&c, instead dia kata biar bende tu turun sendiri sebab aku pun baru lagi, dalam 2 mths...

berpantang
apa tu? nope...tak berpantang teruk sangat sbb dah nak masuk bulan ramadhan, kesian mak terkejar-kejar...

2 comments:

kimisai said...

taklama nnt ramai la yg singgah...baca n folo

juz rajin n tekad untk berblog....

Aida Manap said...

thanx encik/cik* kimisai
nih aktiviti di masa senggang je nih.. :)

*sila delete yang mana tidak berkenaan