Gigih mengupdate...

Bismillahirrahmanirrahim...

Sesungguhnya adalah berkat sekiranya setiap perbuatan dimulakan dengan bismillah. Aku baru je baca satu buku tulisan Ismail Kamus mengenai langkah-langkah nak memastikan jin/syaitan susah nak mengganggu kita adalah dengan sentiasa membaca bismillah dalam setiap permulaan perbuatan. Ala, macam cerita Ular Emas tu...

Eh, lari sudah topik!!!! Tapi tak salah ingat mengingatkan, kan? kan? kan?

Anyway, sebab dah kena sergah ngan Angah sebab dah lama tak hapdet blog, maka aku pun gigihkan la jugak menghapdet blog ni, tapi masalahnya, bila dah lama tak hapdet, maka banyaklah ceritanya lalu tak tau mana nak mula..

So, untuk tidak mengkonpiuskan aku mahupun reader, aku sediakan la list update blog ni untuk memudahkan korang:
1. Pindah opis, dari Putrajaya ke KL, jauh tu!!!!
2. Sesi Anjung Seri - bajet terhad, bagaimana nak menghias rumah?
3. Sambungan Taman Herba - khas untuk Ap Bujan, sudah balik ke Malaysia kamu ye...
4. Pengalaman untuk conceive - mungkin untuk aku tak berjaya, tapi untuk korang, berkesan..
5. Aktiviti memasak makanan - kalau rajin, bergambo...kalau tak rajin, resepi jela...
6. Err, kalau rajin, aku selitkan la jugak gambar-gambar raya, but seriously, takde rasanya (bukan photogedik aku ni...)

Okla tu...kira dah cukupla list pengupdatean aku ni...

No comments: