Bergambar Jugak Akhirnya

Aku selalu beranggapan kalau orang suka bergambar ni, orang yang vain. Yelah, pantang nampak benda pelik sikit, mulalah sibuk nak bergambar. Padahal dulu masa student life, memang itu pun kerja aku, bergambar je.

Tu yang masa aku kerja kat opis lama tu, memang takde gambar sangatla walaupun aku memang selalu masuk tempat yang orang lain tak pernah masuk (read : Balairung Seri). Kononnya malu and tak kelas kalau orang nampak aku bergambar kat situ.

Tapi entah macam mana, aku tetiba teringin plak nak bergambar kat Dataran Perdana, Putrajaya. Masa tu terdetik, "ish, kalau aku dah tak keje kat sini, takdelah gambar kenangan lagi dah..".

So, aku pun mintak la tolong sorang office mate to snap my photo dengan berlatarbelakangkan Pejabat PM lepas habis perhimpunan bulanan. Nasib baik aku bergambar kat situ, sebab lepas tu aku terus dapat surat tukar kat KL..heh..


p/s: Abaikan pipi tembam aku tu dan encik S, sori, muka terpaksa dihitamkan..

No comments: