Sambungan Dulu dan Sekarang....

Ni gambar aku semasa 25 November 2010. Masa ni pun dah rasa kembang sana-sini, benci tau!!


Mengambil langkah perubahan. Masa ni 31 Januari 2011. Ada sedikit perubahan.


Ni masa 2 Februari 2011. Lagilah bertambah perubahannya, kan?


Ni masa 4 Februari 2011. Bayangkan tu baju 5 tahun lepas. Dulu kalau pakai, memangla tak cantik, terbonjol segala lemak-lemak. Sekarang, pakai dah okay je.

Aku masih menanti-nanti perubahan yang paling besar. Jika betul, maka akan aku hebahkan apa yang menyebabkan perubahan saiz aku ni. Masa tu korang nak tanya pun tanyalah ek?

5 comments:

kapasmedia said...

Yang telah diceritakan itukah?

afzan said...

aida!!!!!!!!!!!!apa rahsianya???saya mahu juga!

Angah said...

akui tak pedulik..aku nak tanya sekarang jugek!!!!

berat aku pun naik la pls bersalin nih huhuhu..

Aida Manap said...

huih korang ni..tunggu!!!
nanti aku dah dpt hasil yg lagi satu tu mmg aku citer sampai habis...sabar..sabar..:)

HaNiE said...

phewittt!!! nak korek rahsia jugak...

-mar-