Pindah Punya Pasal...

Yeee, akhirnya Kementerian aku berpindah jugaklah ke Putrajaya setelah dok berteka-teki bila nak pindah. And officiallynya Bahagian aku berpindah today, 25 Julai 2011.


Masalahnya, banyak benda yang tak siap lagi. Yang lawaknya, benda yang tak siap tu adalah building tu sendiri!! Aiyyoooo....tak dapat la aku bayangkan camno nanti niha. Dengar cerita (ok, yang ni cerita sohih ye, bukan kawan aku punya kawan yang cerita...) toilet pun takde air, how then??


Tapi dah namanya saya yang menurut perintah, ikut jelah. Nasib baik bahagian kitaorang ni pindah sebelum bulan Ramadhan. Ada jugak bahagian yang berpindah tengah-tengah bulan puasa la kan? Nasib badan...


So, kengkawan yang ramai kat Putrajaya tu, silalah beratur ambik nombor untuk bawak saya keluar lunch/minum petang ye...hehehe

No comments: