4 things...

shoooot.....radio station apa la yg aku dah bukak nih? eh, kalau ada serena c tu station apa ek? she used to be dj-ing for hitz.fm rite?? hmm....diaorg tgh mainkan lagu "i'm a barbie girl, in a barbie world..." aiseh, an oldies song for me la...masa nih i'm still studying in uum and this song is soooo addictive ok? siapla dalam kereta nanti aidamanap will sing this song je la jawabnya...

anyway...gatal-gatal nak buat tag yg aidamanap dapat from chics..pathetic kan aidamanap? but who cares laa..

4 things that scare me:
(i) Losing the people that I love - agree with chics
(ii) I have nothing at all, no family, no friends, no money...
(iii) Died in tragic way..accident, lemas, terbakar.. *nauzubillah*
(iii) Tak perasan kutuk bos kawkaw punya, bila pusing belakang he/she is there listening me bitching all the way about dia

4 people who make me laugh:
(i) Adik aku..he can make one hell of lawak ok?
(ii) Encik suami...kadang2
(iii) Salleh Yaacob - sinar pagi..hohoho
(iv) My anak buahs with their antiques... :)

4 things i love:
(i) My anak buahs
(ii) Staying alone at home...i mean alone!!!
(iii) Spend time with my friends plus encik suami
(iv) Lepak tepi pantai doing nothing

4 things i hate:
(i) Liar...
(ii) Orang perasan bagus, but tak bagus at all
(iii) Lelaki yang tak macam lelaki
(iv) Politician yg hampeh...menyebabkan politik negara kucar-kacir...

4 things i don’t understand:
(i) Why all this pengadu taknak buat aduan yg genuine?
(ii) Why baru je dah gaji but my money semuer dah abih?? WAAAAA
(iii) Why la Malaysian drivers (excluded me) sangatla tidak beretika semasa memandu kereta???
(iv) Why i tak kaya2 lagik nih....

4 things on my desk:
(i) Cawan kuning encik suami bagi dalam dia ada air nescafe
(ii) Planner govt provide untuk semer officer dia
(iii) Stationaries
(iv) Files yg tak surut2

4 things i’m doing right now:
(i) sengeh sengsorang
(ii) type this tag
(iii) kaki letak kat cpu (cpu letak bawah meja la ok...)
(iv) menguap depan pc

4 things i want to do before i die:
(i) make my parents happy, in whatever way i can
(ii) bertaubat...agree with u again chics
(iii) be someone's mommy...:)
(iv) do the things yg i procrastinate to do - learn to swim, take extra language class and so on..

4 simple things to describe my personality:
(i) hati lembut *eheh*
(ii) cepat marah and cepat cool
(iii) rajin kalau kene time dia
(iv) sometimes it's hard for me to say no laa....

4 things i can’t do:
(i) masuk MLM again!!!! *enough!!!*
(ii) pretend i can get along with that particular person tapi sebenarnya tidak langsung!!!!
(iii) say no to mak and ayah's request
(iv) tak bayar hutang...apa jenis hutang pon laa...

not enough to know the real me...but cukupla nih... :D

No comments: