No Celebration This Year, Honey..

Right after aku dengan encik suami selamat dinikahkan, aku dah bervow dengan diri sendiri, aku nak celebrate our anniversary dengan holiday. No pressie pun takpe, as long as dapat pegi holiday dengan encik suami. For our first anniversary, cadangnya nak pergi Sabah. Encik suami tak pernah pergi Sabah, so why not pergi sana, cantik pun cantik..tapi knowing encik suami and his commitment with work, bila aku dah nak beli flight ticket online je, dialog utama encik suami, "tak surela boleh cuti ke tak..."

Sampai aku dah fed-up dah. Sebab malas nak terlibat dengan urusan burnt tiket flight, maka bercadang nak ke Pulau Perhentian plak. Ok, fair enough sebab aku pun tak pernah ke sana..and takyah la macam nak beriya-iya booked ticket flight bagai, just booked untuk accommodation je.


But kita hanya merancang, tuhan yang menentukan. Disebabkan oleh ketidaksihatan aku yang tidak membenarkan aku travel jejauh maka, our first anniversary tak dapat dicelebrate semeriah mana. Cuma sekadar ke Port Dickson sahaja.

Well, takpela..dapat jugak aku celebrate kan? Apa-apapun, bukan celebration tu yang penting. Yang penting aku dengan encik suami still together, and hopefully berkekalan jodoh kami. Aaaammmiiin..

Oh, sebab pergi dekat je, so boleh berharap dapat hadiah yang grande...heheh!!

1 comment:

Angah said...

Happy wedding Anniversary. Semoga mawaddah dan rahmah dalam perkahwinan terpelihara sentiasa..dan dikurniakan anak-anak soleh dan solehah buat pengikat kasih..