TERASA GLAMOUR PART ONE

Seperti biasa, pada satu hari Sabtu somewhere in June..aku menjalani sesi pengurutan dan bertangas di Spa Artiyana selepas aku miscarriage the 2nd time. Seperti biasa, apabila sesi pengurutan tu, aku either akan diurut oleh Puteri or Kak Gee and aku rasa kalau dioffer pun, aku tak nak tukar masseur (betul ke eja ni?), because they are good!!!

Anyway, sambil berurut tu, tak sahla kalau tak bercerita kan? Jadi sambil-sambil tu, cerita la the usual stuffs dengan Puteri sehingga dia mention,
"Kak Aida, kawan Kak Aida yang datang tu pun dah pregnant, lebih kurang time Kak Aida jugak laa..."

Aku masa tu blur-blur, iyekan aje, tapi otak dok berpusing, sapa plak kawan aku yang datang berurut kat sini? Setahu aku takde..so, sambung-sambung cerita, rupanya, she's one of my silent reader merangkap my customer for sellnletgo..

Sungguh aku tak sangka, rambling aku yang mengarut-mengarut pasal everyday life pun dapat jugak bagi sedikit kebaikan kat orang. :D.

To my silent reader tu, congratulations on your pregnancy dear!!! Take care and moga dapat lebih babies after this.. :) errr, cuma silap saya tu, I forgot to ask your name..

Ni yang berusaha gigih nak menambahkan entry lagik ni...*hnsss..hnsss...*

No comments: