Entry ni untuk kamu Ap Bujan!!!

Sebaik sahaja saya mengupdatekan blog saya dengan entry ni, sahabat seperjuangan saya yang sekarang ada di Holland telah me"yM" saya, bercerita mengenai entry saya yang itu. Kiranya dia taklah 100% silent reader, bila diperlukan, dia akan mensurfacekan dirinya..

Apa-apapun, saya memang tak sangka bila dia mengoffer untuk membelikan saya sleepwear sebagai ole-ole merangkap wedding gift katanya. Alahai, tak sangka saya, sahabat saya ni sanggup menghadiahkan sesuatu yang berharga buat saya.

bungkusan yang ditunggu-tunggu telah tiba.. :D

jauh perjalanan bungkusan ni, aku pun tak sampai lagi...

dear, kalau you post card ni je pun, i dah boleh tersengeh lebar...


my...i HEART the colour and the sleepwear..salute you laaa

Apa-apapun, memang sleepwear hadiahnya itu memang sangat comfy. And encik suami pun bertambah sayang..heh, need I elaborate more??

To Ap Bujan (aku suka panggil ko tu la.. :D), thanx dear...really appreciate the gift. And sebelum nak balik Malaysia, sila maklumkan saya terlebih dulu, I nak buat tempahan sleepwear lagik...

p/s: motif tetiba membahasakan diri dengan "saya" ni, apa halnya??

No comments: