TERASA GLAMOUR PART TWO

Dalam entry yang ni, aku ada terangkan sikit-sikit cara nak menabung duit. Aku ada gak mention, sapa yang nak tau silalah email aku dengan lebih lanjut. Aku takdelah menyangka ada yang interested, maklumlah blog aku nih pun hidup segan mati tak mahu. Check-check email, ada one reader by the name of CK request kalau dia boleh dapatkan Money Master Plan tu. Wahhh...walopon baru sorang yang mintak, terasa jugak terharu, kira macam aku bagitau awal-awal la, ada jugak gunanya entry aku tu ek?

Anyway, to CK, thank you and soooo sorry sebab reply your email lambat. But I hope you can fully used the Money Master Plan, and trust me, kalau betul2 rekodkan your expenses tu, insyaallah you will succeed in planning your financial more wisely.

2 comments:

Angah said...

aku pun dah kawen beranak pinak ni la baru terer sket save duit untuk emergency, untuk future use. betul la aida, tak perlu banyak, yang penting konsisten.

Pastu kan aku cari pasif income jugak, untuk tampung mana2 patut kan...beli beskal misalnya muahaha

Aida Manap said...

betul tu angah..lebih elok simpan rm50, tp konsisten dari ko simpan rm200, tapi tetengah bulan korek balik...hehehe