nasib baik ari nih tak ujan

ari nih sbb it's a public holiday, so aku pun amik kesempatan la nak berexercise...i know..i know...dah cuti 3 hari pesal la last day baru nak exercise..at least aku buat jugak kan??

this is also a new side of me yg will love to exercise, not because dah nak naik pelamin.. (itu alasan minor je..) tp i need to boost back my confidence level ...all this while, aku tak kata aku gemuk, and in fact i am very much happy and comfortable with my plus size..tp once in a while, ada jugak la terdetik, kene kuruskan sikit nih..

so, with the help of exercising and amik herbalife, i can and WILL achieve my goal!!!! yieehaaa..

so, today around 6pm, aku pun suruhla ayah antar gi joging kat taman jaya...weather cantik..org pun tak ramai...so dgn confidentnye i told my dad, "no need to pick me up ayah, i'm going to walk home after jogging nanti...." and with that aku pun start la berlari-lari anak...tp alangkah tak syoknye...baru 2 round taman jaya tu (haah, tak sampai pun 2.4km)...kilat berbunyi, and silly me, tak bawak hp...so, kenela balik segera..

well, all in all, tak puas hati dgn exercise today, tp it's a start..tgh planning nak joging kat putrajaya ngan ptd friends...ikhlas, ck, arab, irah, adi....jom!!!!

No comments: