Random

1. Encik Suami telah demam panas yang teruk pagi Jumaat yang lalu. Pukul 3 pagi, dikejutnya aku, katanya dia sejuk. Memang iye pun, menggeletar habis orang tua tu. Sampai tiga selimut toto pun menggeletar lagi. Pukul 4 pagi kendian, dia kejut bagitau nak muntah. Aku check temperature dia, 39.8 celcius! Terusla ke PPUM and alhamdulillah nothing happened. Dia dapat mc 2 hari (hello doctor, ari Sabtu memang cuti la..) tapi aku terpaksa ambik EL 1 hari...huhuhu

2. Aku admit, aku memang tak suka lawak Din Beramboi, especially masa dia jadi juri Raja Lawak, tapi masa arwah meninggal dan begitu ramai artis-artis yang menyanjungi dia, aku insaf. Kadang-kadang apa yang kita nampak bukanlah hakiki sebenar, maka kenalilah seseorang sebelum kau nak judge orang tu dulu. Dan al-fatihah untuk arwah, semoga rohnya dicucuri rahmat dan diletakkan di tempat orang-orang yang beriman. Aaaammmiinn.

3. Berjaya jugak membeli baju untuk wedding si Diana ni setelah letih aku pusing Tesco kat Mutiara Damansara. Ye, kalau aku pegi Jalan TAR mesti aku dah dapat dah baju yang perfect, tapi takpela, janji ikut tema warna yang ditetapkan. Oh, De Alfa, kenapa kamu tutup saat aku memerlukanmu?


4.

No comments: