Senang nak jaga aku ni tau..

Aku selalu perasan masa aku kekecik mesti senang mak ayah nak jaga aku.

Sebabnya, masa kakak aku kecik dulu, kena masuk hospital and bedah lutut sebab termakan buah ceri sekali ngan batang-batang, so batang ceri tu dah tersangkut kat lutut (don't ask me how, aku bukannya Dr. Montgomery or Dr. O'Malley-dah mati or Dr. Grey ye.. - penangan Grey's Anatomy and Private Practice.

Adik aku pun masa kecik, main buai pastu terjatuh pastu dah kena jahit kepala. Frankestein betul adik beradik aku.

Tapi yang aku risau, mak aku cakap kalau begini keadaannya, mesti sekali masuk hospital lama. Ngeri la plak aku dengar.

Tuh yang untuk menenangkan hati selalu tengok cerita pasal hospital-hospital ni. Yerla, tengok patient-patient dia cool je. Yang kena cancer pun boleh bergelak ketawa kan? So, bila tengok tu konon terubatlah hati. Pastu aku terlupa. Diaorang tu pelakon, memangla cenggitu keadaannya. Haiyyerr...cuba pergi melawat hospital bebetul. Ada ke cenggitu?

Motif aku bukak citer pasal ni? Tah..aku pun tak tau.. Heh!

2 comments:

Jijie Armidza said...

yer...karad 1st time masuk sepital, terus kena operation, terus mc sebulan stgh...huhu..

Aida Manap said...

huhuhuh..tu yg terlebih rindu ngan akak nih... :(