When the ex contact you again..

Kerapkali kawan-kawan aku yang tahu aku masih in good relation with my exes, semuanya bertanya one question,
"Camne kau boleh kawan ngan si X ni lagik? Ko tak marah ngan dia ke?"

To tell you the truth, aku pun tak tau kenapa memang bila aku dah takde hubungan mesra dengan seseorang tu, end up aku jadi kawan dia. Hmm, I guess one of the reason is because aku yang mintak putus, so takde rasa bersalah?? (Hehehe...playgirl..:p). Bagi aku, tak salah kalau you are still friends with your exes, tapi limit tu kena taulah kan. Memang, banyak kes kita dengar even dah berkahwin and beranak pinak pun tapi bila jumpa balik ex, cinta lama berputik kembali.

And in my case, one of my ex is now sedang berbahagia ngan my ex-colleague (I'm happy for you guys!!!), while another ex of mine is now serving the UN in Timor Leste. The other ex of mine, baru sahaja call untuk minta bantuan. Yang paling best, my first ex (kira my first love) adalah sebenarnya Encik suami tersayang. Complicated? INDEED!!!

Anyway, none of my exes datang for my wedding...heheheheh, eh, aku invite diaorang ok!!!

Err, tajuk tidak mencerminkan isi kandungan. Takpe la ek? Heh

No comments: