Where To Get Cheap Stuffs?

Ok, kalau diberi pilihan, tempat mana korang akan pergi kalau nak cari quality stuffs but with affordable price:
(i) pasar malam?
(ii) kedai RM2/RM5/RM10? (ala yang nama Hinode ke apa tah tu..)
(iii) carik internet? (pre loved items)
(iv) carik kat Cash Converter?
(v) tunggu sale?
(vi) beli kat Bazaar?

Kenapa aku timbulkan pasal benda ni plak?? This is because, nowadays Malaysian consumers are much more knowledgeable than masa dulu-dulu and we are spoilt with so many choices!!! Dulu baju bebudak ni brand dia aku rasa adalah cuma Kiki Lala je. Tu kira dah mahal la. Now you can get Osh Kosh B Gosh la, Pumpkin Patch la, Guess Kids la..and other brand yang you still can get it at cheaper price.

And this Bazaar thingy, aku rasa konsep ini amatlah bagus!! Sebabnya, this is the place where you can try being an entreprenaur tanpa modal yang beribu-ribu tu. Yerla, kalau zaman dulu, minat berniaga waima nak berniaga kat pasar malam pun kena dapatkan lesen yang dah sah-sah kena ada kaki orang dalam kan? Tapi dengan bazaar ni, aku rasa with charges as cheap as RM50 per day, ko dah boleh start business dah.

Oh, sebenarnya information di atas tu cuma teaser saja. Actually cerita sebenarnya nak inform akan ada satu bazaar yang aku nak join. Sangat excited at the same time risau pun ada. Yerla, kalau barang tak laku mesti malu kan?

Tapi kalau tak try sampai bila pun tak tau kan? So, kena try and akan diwar-warkan kat korang jugak untuk bersama-sama meramaikan Bazaar ini.. TUNGGU!!!!

No comments: