Aku nih 3 in 1 machine ke?

Semasa aku attended kursus kahwin dulu, aku still teringat ada sorang ustaz nih buat lawak. Menurut kata dia, orang perempuan ni ibarat scanner. For example, kalau dia pergi rumah orang kahwin, she will scan everything, dari bilik tidur, langsir, pelamin, hantaran and even baju pengantin. Lepas dah absorb, on the way back, dia akan cerita la ngan husband dia.

Which is sometimes true though. Encik suami panggil aku 3 in 1, scanner, printer and also sometimes photostat machine because pergi memana aku akan scan (tengok), lepas tu dalam kereta aku akan print (cerita apa yang aku nampak kat encik suami) and sometimes aku jadi photostat machine (repeat apa yang aku dah cerita berulang-ulang kali dengan encik suami).

Teruk kan? Tapi sekali fikir betul jugak. Heh, ala, okla tu encik suami oiii, you pay the price of one but you get three items sekali with the price of 1...tak best ke?? Eh, tapi walaupun aku "scan" macam tu, aku akan make sure aku dapat hasilnya tau?? Contoh hasilnya?? TUNGGU NEXT ENTRY!!! :D

No comments: