Harapan Tinggi Menggunung

Hari ni dapat news from Angah, alhamdulillah dia dah almost 5 months weeks pregnant (updated selepas diberitahu oleh tuan punya perut..hehehehe). Nasib baikla masa dia order pekasam aku, sempat aku hantar. Kalau idak, aku tidak mahu bertanggungjawab kalau dia kempunan!!!

Aku sebelum nih tak rasa pun aku nih jenis orang yang cemburu. I mean, dulu walaupun kawan-kawan aku, cousins aku or even adik aku kahwin dulu dari aku, aku tak jeles pun. Bagi aku, itu rezeki diaorang, jodoh dah sampai.

Tapi entah mengapa bila bab anak ni, aku sedikit cenburu kalau dengar orang dah mengandung. Of course la I'm happy for them, tapi sedikit rasa sedih pun ada jugak la kan? Tapi sekali fikir balik, at least aku dapat merasa pregnant for 2 months and 5 days. Ada setengah orang, tak pernah appear dua line dekat pregnancy stick tu kan?

So, Aida..just sabar saja ye? Ada hikmahnya tu mengapa belum ada isi perut kamu tu. Kalau ada rezeki, insyaallah DIA bagi jugak (and hopefully twins..heheh)

Oh, untuk kawan-kawan yang lain, kalau kamu pregnant, please inform me!! I'm happy for you guys too you know..:D

5 comments:

lyn said...

want to give you a hug..... sabar ek lahling. your time will come.... and i know you'll be a great mum... :) as you are a great friend

Aida Manap said...

thanx dear..:)
yeepp..insyaallah ada rezeki la tu...meanwhile still waiting if you have any good news...abang ngan adik pun nak new friend, you know..:p

Aida Manap said...
This comment has been removed by the author.
Angah said...

Correction... masa aku bgtau ko tu 5 minggu la beb..

Aku doakan ko pun akan dapat rezeki menjadi ibu ya..Amiinnnn..

Aku ni pregnant 5 kali, anak hidup 2 orang. pernah rasa gugur, d&c, sakit besalin kejap, lama..

anything nak tau.. u hv my number dear

Aida Manap said...

oh yalah angah, ai tersilap..nanti akan dibuat correction ye..

thanx dgn doa tu..:)