Tarikh Tak Keramat

Turned out both tarikh keramat yang aku dok nanti-nantikan tu tak keramat langsung!

Tarikh pertama - 22 Februari 2010.
Sehingga kini, tiada sebarang maklumbalas diterima dari respective department walaupun aku telah dimaklumkan bahawa keputusan nama yang berjaya akan dikeluarkan SELEWAT-LEWATNYA pada 22 Februari 2010. Hisshhh...susahla aku nak schedule kerja aku macam ni.

Tarikh kedua - 19 Februari 2010
Ini pun satu, dia tak datang masa tarikh tu. Dia datang pada 20 Februari 2010. Hmm...meaning perutku masih kosong tak berisi.

Walau apa-apapun, life goes on kan. Aku masih di sini membuat kerja-kerja aku..dang!!!!

2 comments:

Angah said...

Aku pun sangat tak suka main tarikh..takpe, relax and enjoy every moment with ur hubby sementara masih berdua ni. Life will not be the same.. EVER..when the bundle of joy arrives...

Biasanya kan.. we will be pregnant when we least expected.

Aida Manap said...

apa-apa yg berlaku ada hikmahnya kan angah? bersabar jela..:)