The First Step to Achieve My 2010 Resolution *yerla tu...*

Tengok tajuk je, macam takut je nak baca entry ni kan? Ala-ala ilmiah cenggitu....tapi tak langsung ok?? Blog ni, ilmiahnya kurang, but I promised, you will learn something if you keep reading my blog.. (matila, tipu tahap dewa punya!!!)

As usual, mana ada perempuan yang di antara new year resolution dia tak termasuk, "nak kuruskan badan.." or "nak ubah penampilan" or "nak jadi lebih bergaya..." ada ke yang tak berazam macam ni?? Ke ada yang azam tahun baru dia, "nak lebih berisi dari biasa...(kalau dia dah memang 'berisi')" atau "nak merasa masuk hospital.." mestilah takde kan? Kalau ada, tolong bagitau aku ek? Nak jugak kenal perempuan terpilih macam tu.. :D

Anyway, aku tersenarai sebagai seorang perempuan kat atas tuha....berazam untuk mengubah penampilan dan jadi lebih sihat. Aku rasa semenjak bekerja nih, without failed aku akan pergi kelas ajar make-up la, tukar penampilan la. Tapi tak pernah menjadi.

Cuma bila dapat tau majalah Rapi ada offer Bengkel Rapi Sihat, aku terus grab the opportunity and enrol. Bukan senang tau!! Bertahun2 aku baca Rapi, kali nih baru dapat join. Anyway, Bayaran dia tak mahal, it's only RM50 for bengkel sihat and extra RM200 if you want to join bengkel make-up dia.. kalau interested, beli majalah Rapi bulan Februari, all the details ada kat situ. Hopefully dapat jumpa korang kat sana. :D


Tengok tu...proof aku begitu serius nak join the bengkel.

2 comments:

lyn said...

hahaha aku hantar budak gi sekolah pakai make up kau!!! hahaha!!

Aida Manap said...

hahaha..of course la...knowing you!!!
dulu kan you have the whole set of make up kan? kiteorg nih rajin songlap barang u je..hahahhaah