-Cherating Trip - Jalan-jalan Kat Pantai-

Encik suami I nih pantang nampak air. Mesti nak mandi punya, tak kira la air laut ke, pool ke, sungai ke. Yang aku nih, semenjak dah bertambah matang ehem malas la nak mandi laut ni. Lekit satu, nak kena hangkut segala barang-barang lagi. Jadi, jalan-jalan kat pantai jelah. Tapi hajat encik suami nak mandi laut tercapai jugak, dia pergi sendiri.

So, sambil berjalan di pantai, sambil try teknik mengambil gambar. Sebab takde DSLR, pakai Olympus Digicam pun ok la...

::tumbuhan hutan. Kalau tanam kat umah nih sure cantik::
::masa jalan-jalan kat pantai, aku nampak kayu nih menceracak. So try la teknik ambik gambar close up::
::nih plak teknik ambik gambar close up tapi camera diletakkan di bawah. Boleh tahan..::

::teknik encik suami ambik gambar sendiri. Aku saja nyorok belakang. Nampak kurus sikit. heheh::

::nih teknik ambik gambar shot atas, kasi nampak kurus. HARUS!!! ::

Teruknya eyebag aku!!!! Balik pj je terus aku sambar garnier roll on eye apa tah, nak kasik kurang sikit eyebag tu, not sure working or not.

No comments: