Pelancaran Busines Baru Saya

Cukup-cukuplah cerita pasal Cherating tu Aida oiii!! Kalau pergi oversea, seronok jugak cerita, ini Cherating je pun. Dah la tu, takde plak gambar orang surfing yang by the way tak smart pun body diaorang, sekerimping je...macam surf board tu jugak!! Wah, sedapnya kau mengumpat ye, Aida? Actually salah satu reason utama aku nak ke Cherating (beside going for honeymoonla) adalah untuk aku membuat shooting untuk online business baru aku. Tapi disebabkan masalah cuaca, tak jadilah nak shooting, maka aku pun cuma menjadi model di rumah sendiri..






Korang tengoklah muka model dia, sepesen je....hehehe...
Lupa plak. Aku dah start business baru, jual shawl. Okla, yang jual buku tu bukan business, tu nak kasi abiskan semua stok lama.Eh, semua shawl RM10.00 aje. Cheap kan? Kalau minat, order kat website shawl.till.you.drop.

No comments: