-First Entry Dah Kena Quick Update-

First entry for 2010..wooohhhooooooo!!!!

So far life has been good to me, to encik suami and to my family. Insya-Allah berterusan la hendaknya sehingga bila-bila. Aku mulakan entry tahun 2010 ni dengan quick update yang akan diupdate dengan panjang lebarnya dalam entry-entry berikutnya..

1. Cherating and it's surrounding....
Manage to have a short and memorable honeymoon on 1st-3rd January 2010. Getaway kali ni adalah pantai Cherating. I know, I know, korang akan cakap, "Apa ada kat Cherating?", tapi sebenarnya getaway kali ni sambil menyelam minum air. Sambil honeymoon, sambil nak jumpa bestfriend encik suami yang ada guesthouse kat sana.

2. New online business for me
After discussing with encik suami (my piggy bank) and also setelah buat sedikit research, aku decide to do another online business. Okla, yang sellnletgo tu tak boleh dikira online business la. Tu kira aku cuma jual je buku aku yang dah berhabuk ni. Yang online business ni kira better sikitla dari kedai buku aku tu. Heh..

So, nak continue kerja balik. Azam tahun baru la nih, kerja mesti kuat...heh

No comments: