::Bye-bye 2009, Hello 2010!!!!!::

How time flies!!! Aku rasa aku baru je scribble azam untuk tahun 2009 nih. Tau-tau nak masuk dah 2010. Ye, aku catit je sebab all those motivation talk and self-help books semua cakap in order for you to do what you have plan is by writing it down and put it in a place where you can see it. In my case, after writing it in a book, I forgot where I put the book...duh!!

Anyway, I think I should write down the achievement and the not so achievement for 2009.

Achievements
(X) Promotion for a higher post
(X) Tukar tempat kerja
(X) Kahwin jugak akhirnya!!!!
(X) Manage to buy my own house, eventhough secondhand je..huhuhu
(X) Pregnant
(X) Ada online business sendiri - err, slowlyla beb kan? Secondhand books pun ok jugak
(X) Lulus PTK and dah buat performance rate for gred 48. Cepatlah confirm hendaknya

Not proud of it :(
(X) Miscarriage after only two months carrying you, baby...
(X) Application for Master adalah tidak berjaya
(X) Still slaving myself to pay my credit card debt (ada satu pun, seksa makcik ok??)
(X) Tak perform dekat pejabat baru..HUWAAA!!!!!!!
(X) Halfway je belajar swimming..huh
(X) Tak start pun belajar third language!!!!

Sama banyak pulak achievements ngan non conformance (eh, macam ISO pulak) aku. Anyway, hope 2010 will be better and aku memang nak kena strive harder for me, for my family and for you, little ones..

2 comments:

lyn said...

loh... apa jadi dgn swimming class kau makciks?

Aida Manap said...

kelas tu every friday. kan masa bulan disember tu banyak sangat cuti on friday? so i stop kejap..dis year kena sambung balik...