-Cuti-Cuti Tahun 2010-

Disebabkan Kerajaan Malaysia nih baik hati nak mengeluarkan jenis passport yg baru, automatic semangat [and duit] aku untuk ke oversea mencanak-canak naik tetiba..yerla, dulu nak buat passport costs about RM300 for 5 yrs..
ye, aku mmg kedekut nak buat passport masa tu sbb gerenti pegi holiday oversea paling kaya pun 5 kali aje [setahun sekali]..rugila!!!

Tp sekarang dah ada passport harga RM100 untuk 3 thn yg aku rasa agak worth it laa...

Jadi telah sibuk meng"google" cuti tahun 2010 dan dah jumpa pun dlm website Bhg Kabinet, JPM.

Sangat cekaplah mereka-mereka ini sekarang, dah upload hari kelepasan am tahun 2010. Lepas nih nak serbu website ini, ini dan ini plak untuk penerbangan ke mana-mana jua..

Hazirah, wait for me kat melbourne!!!!!!!!!

2 comments:

lyn said...

melbourne?!!! awat aku nak tunggu kau disana? aku di BRISBANE daaaa.... kau naik AA turun Gold Coast la dei

** wah passport turun harga?!!! cantik la... passport aku pun mati tahun depan

Aida Manap said...

alamak..salah ke hazirah?
mati2 aku ingatkan ko kat melbourne..okla, brisbane pon ok la...