-Friends..LOVE U GUYS!!!!-

Dalam hidup ni, kalau takde kawan mmg tak meriah hidup...

Mmg betul, family comes first..tetapi bagi saya, ada certain2 part i 'd rather tell my problems to my friends, rather than my family..

And i'm glad that i'm blessed with friends yg bukan setakat happy-happy saja, kalau tgh sad or depressed pun they will be with me jugak...I did one entry about friendship kat sini tapi once in a while will still put entry about my friends, coz i love u guys!!!

Here are photo taken by khairil fikry, now officially jadi our official photographer during gathering @ manda's... enjoy!!
p/s: korang tak kisah ai letak gambar u guys kan? heheheheheh

GAMBAR INNOCENT... standing, l-r : encik suami, me, farah, elina and khairil (photographer of the year)

seating : l-r : faizal, akasyah, akalil, manda with baby maiya

MIA : hazirah and partner (plus the kids), hanitah and partner (plus the kids), leeysha and yap

GAMBAR NOT SO INNOCENT!!
:: okla, takdela teruk sgt gambar nih, kan? ::

2 comments:

lyn said...

suruh Khairil photoshop letak gambar aku can?! :)

Aida Manap said...

hehehhehe...hazirah, nanti aku soh khairil photoshop ok? :D