-Kalau Dah Kreatif, Semua Pun Nampak Cantik-

Seperti biasa, kalau dilihat mana-mana function pun hiasan bunga mesti jadi perkara utama. Sebab tuhla flowerist ni boleh hidup, tak payah tunggu masa valentine's.

Dalam satu function yang aku kena bertugas, aku sempat lah snap gambar hiasan bunga dekat pentas. Masa abang flowerist tu tengah bertungkus lumus siapkan hiasan bunga tu, dari jauh aku nampak senang je, dia main cucuk-cucuk aje..dah namanya pun orang kreatip, kan?

Bila dah nak balik tu, sempatla snap gambar dengan harapan boleh dapat idea nak buat kat rumah...
Memula tuh tak perasan, sebab bagi aku hiasan yang dia guna biasa je..tapi bila tengok betul-betul picture nih on the left side, baru aku notice something..

Laaa....pakai setandan pisang siap dengan jantung dia sekali!!! Ni pisang hutan nih, sebab tuhla buahnya kecil-kecil je..

Hmmm, kalau dah kreatif, setandan pisang pun boleh jadi hiasan kat pentas utama. Respek la saya kat abang flowerist ni!!!!

No comments: