-Salah Blog Nih ke atau Aku Yang Tak Reti Nak Schedulekan Entry??-

Masa memula aku blog hopping ni, aku kagum betul dengan orang-orang yang secara tertib boleh update blog even time opis hour...siap ngan gambar-gambar lagik!!! Dalam hati, terdetik jugak, "Ish, diaorang nih tak de keje lain ke? Tak takut ke nak upload gambar dalam pc opis??"

Sehinggalah bila aku baca tutorial adik yang tengah mengandung nih, baru aku tau..la, entry-entry nih boleh dischedulekan time dia bila nak keluar rupanya...

And me being auntie joyah pun teraila...dalam hati sungguh suka [ye, untuk pembaca tegarku, nantikan entry ku yang berduyon-duyon!!! Huh, konon..]

Tapi baru dua hari terai, aku dah hangin satu badan, yerla, aku schedule keluar kol 2pm, kol 8pm dia keluar...padahal setting time semua dah betul..

Iskk...nih salah blog ke salah aku yang tak reti-reti nih???

2 comments:

nurul said...

dah tukar GMT+8?

Aida Manap said...

nurul...akak guna GMT +Kuala Lumpur ke apa tah...ok kutt yg tu..hopefully.. :)