-New make up, new me-

Bila boring, saya akan beli magazine..
bila beli magazine, mula la nampak macam-macam...tu semua godaan nak menyoppingla tu...



True enough, masa membelek Women's Weekly, ternampak advert on L'Oreal dgn tagline "open your eyes to a new look"



I LIKE!!!



dahla yg jadi model dia tu eva longoria and because of her jugak saya beriya2 nak beli make up tu



Maka sepantas kilat saya ke watson's mid valley...
suka sebab dpt apa yg nak dibeli
[menangis dlm ati, kopak lagi duit aku..]



Dah sampai mid valley tu, harusla pusing2 dulu, tersinggah plak kat elianto
Pun borong make up lagi
[menangis lagik dlm hati]


Hasilnya, inilah dia make up-make up yang dibeli dlm satu hari....huhuhu
-the complete collection for a stunning, wide-eyed look..katanya...-
-elianto's product - lipstick, lip liner, lip gloss and blusher-
-the complete set in my make up bag, note the various brands yg aku guna-
Tapi dah beli byk2 nih, pakainya cuma 3 kali dlm sebulan kan aida?
Sebab malas nak bangun pagi kan? Nak make up kan?
Layankan je laa.....
-with.lots.of.love-

No comments: