-Dugong sudah boleh kuak kaki!!!!-

Previously in aida's blog... [cheh, macam citer desperate housewife plak...kan bila new episode mesti dia recall balik last episode kan? Tak paham???!!! Tak paham, sudah!!!!]

At last, akhirnya azam nak belajar berenang tu tercapai jugak today...actually bukannya susah sangat pun nak pegi kelas tu kan? Pilih hari and time, datang masa yang ditetapkan, bayar duit, dan belajar la, betul tak??

Dulu aku ingat kelas nih dia buat every weekend je, kalau weekend susah sikit, banyak projek lain yang lagi best..so aku pun opted la hari jumaat from 1-2pm, kira sempatla aku nak berehat dan takdelah mengabihkan duit nak ke alamanda je kerjanya..

First time datang, memang aku suka cara kak latifah ajar..lembut, and clear dia ajar eventho aku amik dalam kelas and not personal coaching...hari nih i learned bubbles, floating, gliding and kuak kaki for breast stroke...

Oh ye, kelas nih dia ajar semua sekali, breast stroke, free style, back stroke...bukan macam ada certain class tu dia ajar free style saja...

Lepas nih berangan la aku nak ganti nurul huda abdullah kononnya....

2 comments:

lyn said...

hahaha..... berangan tak sudah! :P

Aida Manap said...

ala..sekali skala...hehehe