-kalau DIA boleh, aku pun BOLEH!!!!-


Sapa yg tak tau url nih kan? saya rasa bila saya bloghop mana-mana blog, mesti url nih tersangkut kat blog yg diaorg selalu visit..termasukla aku ye..:)

Sebenarnya dah lama aku jadik silent reader kak red ni..dr dia blog lama sampai dia blog baru...in fact dulu tersangkut kat blog kak red nih sbb rajin masuk blog mr.manager yang dah ada personal blog sendiri..

First time follow blog kak red ni mmg terus terhooked dah...sbbnya, blog dia mmg lain dari yg lain..yepp, walopon blog tu citer pasal everyday life dia, tp yg penting kak red sangat jujur dlm penceritaannya..dia takde nak cover2 line nak tunjuk yg she is the best among the bloggers, nope, she's not that person!!! walaupun she knows that she is among the best, dia tetap merendah diri...

And dari segi bahasanya, mmg tersusun dan kengkadang blh buat aku tersengih depan pc kat opis nih..:D. layout tu takyah nak citer la...mmg tersusun and rapi.. Readers kak red nih jugak blh dikatakan sesuai dengan amanat PM..1Malaysia you!!! Mmg susah kita nak dpt blog mcm nih yg semua org blh baca tanpa rasa prejudis...

Kak red jugak tak kedekut ilmu..tgk je la kat blog dia, ada je tips on how to become a good bloggers like her...Rahsia RM tu, mmg nampak senang tp bukan mudah nak capai kan kak red?

Tapi insyaallah, will try to follow apa yg kak red ajarkan tu..kalau ada rezeki, ada la kan??
And to kak red..thank you...u taught me a lot on how to become a good daughter, a good wife and a good mother, insyaallah..:D
:: ini bukan kak red ye? i tak brani nak curik gambar dia, i letak bunga merah pun oraitla::

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.