::Akhirnya Nak Try Jugak Ye::

Encik suami saya ni adalah seperti typical man yang lain. Kalau dia kata taknak, janganlah paksa. Dia tak pernah tinggi suara, tak pernah naik tangan tapi kalau masih dipaksa buat apa yang tidak disukainya, siapla, aku rasa lebih elok aku cakap dengan kucing dari cakap ngan dia. Kira kalau cakap dengan kucing, ada jugak bunyi ngiau ngiau, kalau dengan dia, senyap jelah, emm takde, hek pun takde.

After courting dekat 10 tahun, aku dah masak dengan perangai dia. Dulu memang aku sedikit kecik hati especially kalau aku ajak dia makan favourite foods aku, dia tak nak. Or aku ajak pergi shopping, bila dia takde mood dia taknak ikut. Tapi when we get married, dia dah mellow sedikit. Tak begitu keras kepala macam before this and I love him for that!!!

Dan encik suami saya ni macam jugak typical human being, ada la sedikit sakit di sana sini. Paling ketara, dia ada sinus (tapi he ignores it). Bila aku dah consume USANA and I must say that supplement USANA memang bagus for me, of course la aku nak encik suami pun sihat. And as usual, reply dia, "Nope, taknak try!"

Fine, taknak try takpe. Takdelah aku nak paksa. Kang pasal amik USANA, aku laki bini pulak bergaduh. Tak mendatangkan faedah la kan? Tapi aku guna tektik lain la. Once in a blue moon aku akan bangkitkan pasal he needs to take supplement and USANA might help him getting a better and healthier life and setiap kali jugak, jawapannya still No.

Sehingga hari tu aku cerita pasal how Munirah berjaya memujuk husband dia untuk try consume USANA and hari ni he is much more healthier and all her husband's friends pun dah enquire pasal USANA, barulah dia nak try and dalam hati I was like yipppeeee!!!!

Hopefully bila dah consume USANA, his sinus boleh kurang and takdelah nak selalu flu or demam. And to you guys yang nak tau what USANA can do for you jugak, fell free to email me.. *wink*

No comments: