::Dah nama pun bertudung, fesyen pun kena la improvise::

Siapa kata bertudung tak boleh bergaya? Takkanlah bila dah bertudung kena berbaju kurung saja 24 jam kan? Tapi nak bergaya kena jugak caranya, yang penting tutup aurat yang sepatutnya.

Aku nih memangla perempuan jeans ngan tee shirt je. Kalau rajin sikit aku pakai la shirt, tu jelah fesyen aku. Tapi skang nih bila tengok gaya yang ada sekarang, aku pun tergoda nak try.

Disebabkan ketergodaan fesyen sekarang ni, aku telah membeli satu errr top yang aku rasa agak cute..

Tapi kalau nak pakai top nih, dah sah-sahla kena pakai inner dalam kan? Aku nih dahla malas pakai inner ni, sebab sedar diri lengan tu dah macam balak kayu je. Lainla kalau top nih ada sleeve, ini sleeveless.

Jadi untuk improvisekan sedikit gaya nih, aku dah beli jugak long cardigan thru online. Oh, yang nih online business dia bagus, sebab dia tulis size apa. So aku tak tertipu macam aku beli item yang dulu tu.

See, bila dah digabungkan, terus sweet jadinya (hahahahah, puji diri sendiri..) Eh, aku kata sweet baju, aku tak kata aku sweet... duuhhh!!!

Waahhh, kalau digayakan dengan jeans ke, slack licin ke, pakai plak heel tinggi sikit..perrgghhh!!! Terus lupa dah jadi isteri orang kan gayanya.. heheh

2 comments:

Mrs Imran said...

model la sket. tunjuk gambar baju hang kt pintu apa barangggg. hahaha. neway sure u look good in it. love the drape cardigan :) i got one too

Aida Manap said...

OH NO AINOL!!!! not yet...i pun nak hibernate macam u jugak..gambar pun amik fokus muka je dulu...heheheheh:)

Insyaallah, next year dah boleh posing macam u plak nanti..:D