::Nur Kasih::


Dalam banyak-banyak watak dalam Nur Kasih nih, aku memang tertarik nak relatekan dengan watak Sarah ni. Bukanla...aku bukan macam Sarah tu, tapi aku sebenarnya kagum jugak dengan dia. Okla, memang la dia agak jahat, tapi cara kejahatan dia tu boleh dicover sampai susah orang nak percaya dia yang buat.

Dalam hidup ni memang positif ada orang macam Sarah ni. Luaran punya lah baik, mesra alam, pemurah tapi dalam diam-diam habis keburukan kita diceritakan. Sehingga setiap kelakuan kita dia analyse, jadi topik untuk bahan kutukan dia.

Apa-apapun, cerita Nur Kasih nih memang bagus. Kalau tidak takkan la rating tv3 mencanak-canak naik sebab cerita ni...

2 comments:

lyn said...

apa yg bagus nye? aku tak pernah tgk pun cerita ni. diorang kata ada on youtube la bagai

Aida Manap said...

u shud watch one episode je, and you will be hooked!!!! eventho aku tak hooked pun.. :p serious, i watched it only for 3 episodes..heheh

citer dia somewhat mmg lainla...mmg lebih ke arah agama, tp tak semestinya org yg pakai tudung tu semua baik...org yg pakai tudung ada jugak jahat dalam citer nih...hehehehe