::Misteri atau Gangguan? Part Two::

Hoh...cerita pasal misteri atau gangguan semasa aku di Kuala Kurau ni tak berkesudahan di situ ok. Berdasarkan entry aku yang nih, rupanya selepas tu ada lagi sambungan.

Menurut my SILs (plural sebab dua orang...), lepas habis kenduri di rumah pengantin lelaki, on the way back to Kajang, pengantin perempuan (merangkap another SIL of mine) telah mengkonfirmkan bahawa homestay yang kitaorang duduk tu memang ada penunggu. That's whyla tuan rumah tu jadikan rumah tu as homestay je, dia pun tak duduk situ.

And sebenarnya most of family pengantin lelaki tau kecuali pengantin lelaki tu sendiri. Tapi dah takde rumah kosong nak dibuat homestay, maka kenalah jugak duduk kat rumah tu.

Perrgghhh...nasib baiklah aku tak kena kacau kawkaw punya. Yerla, memang pukul 3 pagi tu baaaaiiikkkk punya aku pegi toilet, sempat tengok cermin dalam toilet lagi. Lepas tu, aku tidur bawah, nasib baik la takde keluar apa kebenda dari bawah katil tu tarik aku macam cerita congkak ke apa ke.

Tapi aku rasa benda tu cuma nak menguji je kutt...ataupun sebab MIL awal-awal dah baca yaasin, tak boleh la dia nak kacau kan?

No comments: