::Cantiknya Sawah Padi::

Kalau dah kata nama pun kahwin dengan orang Kedah, tak sah kalau tak amik gambar kat sawah padi kan? Awal-awal dulu masa time aku bertandang ke rumah encik suami, takde rezeki nak tengok sawah padi hijau, sebab kalau tak silap masa tu semua dah dituai. Tapi sempat jugak mengambil gambar sawah padi yang luas terbentang masa balik untuk wedding SIL aku.
-Siap amik gambar silang kaki cam model lagi, sekali tak diambiknya gambar penuh...chisss-

-Sempat mensnap gambar encik suami-

-lagi gaya melawa tepi sawah-

-encik suami dah tegur, "tak abih-abih ambil lagi gambar?-

Gambar-gambar nih diambik kat kampung encik suami, kat Simpang Empat Kangkung. He was so excited to show me the sawah padi, so aku layan jelah. Padahal kat Melaka, umah arwah atuk aku pun tengah sawah, dan encik suami mungkin dah lupa, aku dulu pun belajar kat UUM, mestilah biasa tengok sawah..duh!!

Oh, masa nih kitaorang diarahkan untuk amik barang kat sana, tapi sempat posing maut dulu...heheheheh

No comments: