::Arrgghhh...Addicted Sudah!!!!!!::

When my friend, Hazirah told me few years ago yang dia aktif with eBay, aku macam sedikit skeptikal. Selalu aku pening-peningkan kepala aku (walaupun bukan aku yang terlibat) with this kind of question:
- macam mana nak tau yang orang tu jual barang bagus?
- kalau dia amik duit kita tapi barang tak sampai, how?
- can trust ke this online transaction ni?
And banyak lagila, tapi she told me sepanjang she joined eBay, no bad things happened, and lagi banyak duit dia dapat adala... kan Hazirah? Dapat barang free pun ada...

Tapi disebabkan peredaran zaman, aku pun sudah sedikit yakin dengan online shopping ni. Starting with kain ela, lepas tu gift for my nikah sehinggalah story books and baju, aku dah addicted with online shopping.

Well, you can't blame me, ok? Online shopping is soooo easy, you just choose what you want, klik sana, klik sini, bayar dan tunggu barang sampai, tak yah hassle mau start engine kereta, jalan jam, parking takde. Ini senang sahaja.

And thanx to online fashion shopping directory, lagila senang kerja aku. Semua ada ok, dari jewelry, kasut, baju, lingerie..aaaaahhh, takyah nak pegi MidValley!!! Tapi tengok jugakla, kalau barang dia lagi murah kat store, baik aku beli kat store!!!

So, bagi korang book lovers yang sama macam aku, malas nak keluar, nak buku best tapi murah, jangan lupa visit online store aku - http://sellnletgo.blogspot.com/

Promote, jangan tak promote....

4 comments:

lyn said...

yup.. betul!! last month i made $170 jual baju my boys. tapi ada seller bodoh jugak telah post barang without me even paying pun ada gak....

Aida Manap said...

itula...then u get the barang free la kan? :)
itula..can make money kan? tak yah rumah semak2...

lyn said...

yup. free. i did email eBay tanya what to do. they say, its not my fault. tunggu je la seller contact. up till now, takde contact pun. so kira halal la

yg pening kepala is when there is a lot to sell. you have to package it betul2, jgn silap hantar. then ada gak buyer yg nak datang pick up (tak opt for postage)

Aida Manap said...

hahaha..in my case, nasib baikla buku secondhand aku tu senang nak pack, and org pun tak ramai nak beli...hehehheh