::Why I Heart USANA::

"Isshhh...apa bagusnya USANA nih? Perempuan ni asyik citer pasal USANA je lah kan?"

Mungkin itu yang korang dok fikirkan betul tak??

To tell you the truth, masa aku terbloghop kat Mrs Imran's blog, and when she always mentioning USANA, aku pun tertanya-tanya soalan yang sama. But what makes me interested is because she mentioned that one of her customer yang ada problem with fibroid sungguh puas hati dengan USANA sebab because of taking USANA's supplement, maka fibroid dia pun sudah mengecut.

And I was like...oh, aku kena try sebab aku pun ada problem tu jugak (at that time, doctor kata aku ada cyst). So, first try, aku beli essentials and proflavanol. And to my delight, memang ada perubahan!!!

Lepas tu, ternampak plak entry Mrs Imran pasal she's taking nutrimeal and fibergy untuk sedikit err "transforming", and aku pun beli (sambil enroll myself as member) and unbelievable, memang perubahan yang agak ketara jugak walaupun aku baru je amik produk ni.

"Apa changes dia?" Korang mesti tanya kan? So, aku listkan changes-changes dia bila aku amik Essentials, Proflavanol ngan diet food dia..:

1. Aku sudah tidak ada masalah untuk ke tandas!!! Yepp, aku ada problem dengan ehem pembuangan bahan toksik di mana kadang-kadang dua tiga hari pun belum membuang lagi. Dah try itu faber-max pun tak jalan, tapi bila aku consume essentials nih, alhamdulillah every morning without failed akan membuang which aku sangat lega!!

2. Sudah kurang pening-pening kepala. Dulu, pantang panas sikit, mesti dah pening dah. Tapi I dont have migraine ye, sebab pening aku nih masih boleh ditoleratekan lagi, cuma tidak selesa. Bila dah amik essentials, memang dah kurang sangat la masalah ni. Bukan takde langsung, ada...tapi jaraknya sudah jauh-jauh, tak macam dulu, dua hari sekali.

3. Kulit pun sudah berseri. Pimple dah malas nak naik kat muka saya. Yeay!!

4. Bila amik diet food dia plak, ramai orang kata aku dah kecik sedikit berbanding dulu (adakah bermaksud dulu masa aku bersanding memang badan berisi?? cissss)

Disebabkan product USANA memang tiptop, aku pun extendkan la kat parents aku. Alhamdulillah, both also nampak ada kesan, sugar level ayah aku memang turun mencanak-canak, while my mom rasa lebih healthier than before.

So, ada sesiapa yang nak tanya pasal USANA, feel free to email me - cikcipunz@yahoo.com

No comments: