::Tips Membaca Blog Ini Menggunakan Label::

Ok...idea nak buat tips ni pun aku dapat from Hanis. Dia buat tips ni untuk memudahkan readers dia yang juta-juta untuk baca blog dia. Aku? Ish...anggaplah niat aku jujur untuk membantu readers aku yang sikit-sikit, lama-lama jadik bukit..heh.. Ini dia...jengjengjeng..tapi saya amik label yang besar-besar ajela ye.

1. Anak Itik Tok Wi
Entry yang random, rubbish, mengarut dan sebagainya. Dipilih nama ini sebab encik suami suka sangat lagu rakyat ni.

2. Belahan Jiwa
Entry-entry cinta kasih sayang rindu dendam saya dan encik suami.. :D

3. Singer Keluarga Bahagia
Sebab ada "keluarga" di situ, maka entry ini khas untuk cerita-cerita keluarga saya..

4. Pakcik Kayo
Berkaitan dengan usaha saya untuk tambah income dengan buat business, samada USANA atau sellnletgo

5. Promotion Baik Punya
Bila saya mention sebarang blog/produk dan sebagainya, saya akan guna label ini dan ditambah dengan blog/produk yang saya nak perkenalkan tu

6. Tips
Sebarang entry berkaitan dengan unsur-unsur tips..contohnya entry ini

Diharapkan dengan adanya entry ni, senangla readers saya nak baca blog ini ye..Hoh..nampak sangat entry yang tidak membawa apa-apa maksud!!!!

No comments: