::Oh, How Time Flies...::

Suddenly rasa teringat plak geng-geng lama zaman sekolah ngan universiti dulu. So, saja nak tempek gambar zaman dedulu. Err, korang sori tak mintak ijin, main tempek je gambar ek>


SRK SULTAN ALAM SHAH (1), PETALING JAYA
L-R : Lin, Akhma, Awatif, Ayu, Maryam. Kat depan pakai spectacle tu adalah writer of this blog. Abaikan aku yang begitu syahdu wajahnya.
Dari 1985 - 1990 aku sekolah kat sini, macam-macam pengalaman yang aku dapat. Hampir-hampir lost contact with them tapi nasib baik ada facebook, bolehlah sambung balik friendship dulu..


L-R : Yap, Leeysh, Elina, Manda, Farah, Azreen, Hazirah
Below : Hanitah and me with tudung
Been friends with them since 1991-1995, yang kelakarnya, all of us are in the same class during Form 1, err, except Farah I guess but we've become really close when we are in Form 3. And masa Form 4, aku je yang tersesat masuk kelas sastera while all of them are in Science stream but it doesnt stop us from being friends tho..

Belakang : Norly

Depan : Ryndot, Fara, Lat, Kuzie, Lily, Aku, Enol

During Uni time (1996-2000), memang aku rasa kalau bernasib baik korang akan jumpa kawan sejati and alhamdulillah I've met mine. Eventhough kitaorang huhahuha tapi masa exam tetap score jugak beb!!

How time flies..dulu rasa cam lama je nak habis exam, nak grad, nak kerja. Now kalau dapat jumpa diaorang lepak-lepak pun dah cukup bagus dah...Ni macam kena plan buat gathering besar-besaran ni..

2 comments:

lyn said...

hehehe ok la ok la... tahun depan aku balik kita buat gathering! (jgn aku bodo pasal ticket lagi sudah! :P)

Aida Manap said...

hahahahah...sendiri tlis..aku tak tulis ye..:p