::THE FAB FOUR::

Aku rasa korang semua tau Fab Four tu stands for what kan? Bukan Fab Buku laa...itu buat cuci baju bolehlah!!! Nih Fab Four, Fabulous Four or widely known as The Beatles..


Back (L-R) : George and Ringgo
Front (L-R) : John and Paul

Aku memang MINAT GILA sama ini empat mamat...I know most of fans, bila tanya sapa diaorang minat mesti either john or paul tapi aku plak minat Ringgo. Why? I think hidung dia cute la..hehehe

And their songs...marvelous!!! Simple lyrics, catchy tune...what can you ask more kan? Aku dah hafal almost all of their songs, yang famous la. Some of the songs yang tutup mata pun aku boleh nyanyi is like Can't Buy Me Love, Eight Days A Week, Help, A Hard Day's Night, If I Fell, And I Love Her...I can go on and on and on and on and on and on macam battery energizer ok?

Why tetiba aku timbulkan pasal the Fab Four nih plak? Sebab tak lama lagi, movie twillight keluar balik kan? Tahap kegilaan terhadap twillight pun akan bertambah..tapi aku rasa tak boleh lawan tahap kegilaan masa zaman the beatles...

Oh The Beatles, I heart You All laaa!!!

4 comments:

lyn said...

me heart The Beatles too!

Aida Manap said...

tuhla..do you know they acted in two movies, Help and Hard Days Night...we have the tape but penat aku carik dvd or cd, takdela...funneee gila diaorg dalam tu

lyn said...

eh ada lah DVD nye! yes ive watched the movies.... (with my dad. masa tu form 1 la gitu)

Aida Manap said...

ada ke? penat we all cari...never find it anywhere laa...