-Real Testimonial!!!-

Sebelum nak promote kat orang sesuatu tu, kita kene terai dulu dengan diri sendiri betul? Kira trial and error la..kalau bebetul berkesan, barulah promote kat orang lain, rite?

So, same goes with me, disebabkan aku rasa USANA bagus, aku pun promote lah kat mak ayah aku. Mind you, kedua-dua diaorang tu YB so, terpaksa lah aku sponsor dulu the first bottles tu. YB?? Bukan Yang Berhormat, Yang Bersara!!!

Before try tu, aku memang dah pesan kat mak ayah aku, makan tu biar berdisplin sikit, baru nampak kesan. Bukan apa, both of them memang dah try macam2 supplement, yang moden, yang tradisional, tapi semua tak nampak hasil, sebab try seminggu dua, lepas tu stop. Oh, lupa nak mention, my dad ada diabetes, my mom ada sedikit sakit pinggang.

Tapi alhamdulillah, lepas seminggu my dad tried USANA, sugar level dia terus turun menjunam!!! Dulu selalu la berbelas-belas, siap asyik kena sound ngan doctor je bila check up. Bila dah amik USANA nih, merundum terus 3.6 you!!

Yang mak plak, baru lah rasa badan dia ringan-ringan sikit and pinggang dah kurang sakit. Kalau idak, nak jalan pun susah.

Bila dah ada real and live testimonial nih, barulah aku betul-betul boleh concentrate with USANA..so, saya dah cuba, anda bila lagi?? :D

2 comments:

Unknown said...

nak booked novelllll
hehheh



sori komen tiada kena mengena dengan post
=)

cek ur emel please

Aida Manap said...

cik lynn..:)

sudah..sudah..sudah.. :D

kalau kamu highlight lagi awal, memang dah lama saya bookedkan semua sophie kinsella tu untuk kamu.. :)