-Menyesal Pun Tak Guna..-

Entry ni aku buka khas untuk kawan aku cipunz yang nak luahkan perasaan dia...

"Aku pernah ada seorang kawan yang hampir menjadi seorang sahabat. Kenalnya aku dengan dia tak lama, mungkin dalam berbulan-bulan jugak. Di mana aku kenal? Mana lagik kalau bukan di alamak chatroom..

Sepanjang aku kenal dia, memang tak pernah dia sakitkan hati aku. Malah, aku ngan dia pada masa itu lebih rapat dari kawan-kawan Sri Aman aku. Kalau tak online, aku ngan dia berbalas-balas sms bodoh..:) Yang pasti aku senang ngan dia.

Tapi disebabkan satu insiden, aku ngan dia putus kawan. Bukan salah aku, bukan salah dia. Tapi salah orang lain. Cuma aku ego masa tu. Lama aku tak contact dia, lama aku tak berhubungan dengan dia..tapi bila masa berjalan, aku sedar bukan senang nak dapat kawan macam dia. Aku pun mula email dia (nak call malu..) and seperti yang diexpectkan, aku dah tiada tempat di hati dia, ayat dia yang aku pegang sampai skang nih, "Benda yang berlaku dah terjadi, bukan senang nak balik macam dulu..". Dari situ aku dah dapat hint yang aku dengan dia dah tak boleh jadi macam dulu..

To my dearest friend, tarzan putih @ coda@ ujikaji @ ujie.. aku tau kau memang tak pernah baca blog aku..dan aku pernah mintak maaf dengan kau, tapi kadang-kadang terdetik jugak kat hati ni, kalau kita boleh berkawan macam dulu, tapi mana mungkin. Memang betul, kawan sejati susah nak dapat. Silap aku..dah dapat, aku sia-siakan...apa-apapun, terima kasih sebab ada sebentar di sisi aku..good luck in everything!!!"
Kawan ko yang hampeh,
cipunz

No comments: