::Takde Nippon Boleh Pakai Kaler-kaler::

Aku nih memang pelik sikit. I like colours orang baya-baya mak aku minat. Kalau boleh baju kurung aku suka colour dark brown, dark purple, dark green. Pendek kata lagi dark lagi aku suka la!!! Macam tu jugak ngan my shirt/tee shirt and so on. Kalau aku pakai yang berkaler-kaler tu maksudnya i bought that with other people (dapat second opinion lebih kurang) or someone bought it for me. Konon ada slimming effect la (kalau dah badan berisi, pakai serba hitam dari atas sampai bawah pun tetap berisi jugak Aida oiii!!!)

But while I was browsing dekat gerai-gerai yang jual dress kain lycra tu, aku terpegun dengan dua colour nih..

-Cantik..cantik...cantik!!!! Richnya kaler biru, pink, hijau dia..so vibrant!!!-


-wahhh.....ini design cam ala-ala victorian je, rich je design dia kan?!!!


Disebabkan kaler dan design dialah, maka telah tergoda untuk membeli kedua-duanya!!!! Satu lengan panjang, satu ala-ala seksi-i-kena-pakai-inner....


-lengan panjang...sopan sikit-


-kena pakai inner, kalau tidak ada yang menaga suruh tukar baju kang-

When i tried in front of encik suami, agak takut jugak...almaklumla, semenjak sedar badan dah dipam-pam ni, memang dah tak beli baju baru dah. But when aku tried and he approved, siap cakap cantik and nampak kurus...WAAAAA, SANGAT SUKA HATI!!!!!

Nota Kaki: Tak sesia aku consume USANA, nampak jugak kesan keslimmannya...heheheheh. Nak tau how? Just email me at cikcipunz@yahoo.com

2 comments:

Unknown said...

long dress 2nd pic tu lawaa

Aida Manap said...

kan? akak teruja nak beli because of the colour.. :) tapi tahun bila la nak pakai, i nih dahla jeans and tee shirt punya kaum..:)