-Rest In Peace My Friend-

Memang jiwa rasa tersentap kalau dapat tau ada antara kawan-kawan kita ditimpa kemalangan. Apatah lagi kalau nyawanya dicabut dengan sekejap, masa tu mula terasa, kenapa la aku tak spend time dengan dia sungguh-sungguh...

Macam yang aku tulis, clan 334 last year dah jadi 333 dan semalam, officially dah jadi 332. Batch 2/2004 kehilangan seorang ahli, Wellingon...doctor suspected dia kene meningitis and terus attack his brain. Dia meninggal pun sebab doctor dah pronounce brain dead and alat bantuan pernafasan dicabut.

Personally aku tak kenal Well, tak pernah pun berborak dengan dia cuma setakat hi hi sahaja, tapi memang Well seorang yang baik, lemah lembut, tak banyak cakap. Dia memang tak pernah menimbulkan masalah dalam batch kami, bukan macam sesetengah tu...

Apa yang ditulis oleh Tariq memang menyentuh perasaan aku walaupun aku tak kenal Well. Hanya sedikit bantuan aku dapat bagi kat keluarga dia..moga dapat membantu..

Dearest Well, eventhough I dont know you that much, but you always have a place in our heart, batch 2/2004...rest in peace my friend....

No comments: