-Saya Bukan Gadis Jingga-

Well, dengan adanya photo kat atas nih, memang sah-sah korang tau aku nak tulis pasal apa, kan? Takkanlah nak tulis pasal Forum Islam plak, ye tak? Oh, apa hal plak title gadis jingga tuh plak kan? heheheh...gadis jingga tu kengkonon flight attendant untuk ada satu syarikat penerbangan tu laa....tak paham? pegi tengok citer Awan Dania, barula paham!!!

Sebenarnya nak kata aku minat sangat cite Awan Dania ni tak jugak, nak kata melekat kena tunggu setiap hari Isnin, kol 10.00 malam di Astro Ria, channel 104 tu takla sangat..(huh, kata tak minat, tapi siap hafal bila siaran tu..) Macam Nur Kasih jugak, kira kalau sempat tengok, I tengok la..kalau tak sempat, takde hal..

Aku dah menyampah nak tengok beriya-iya cite bersiri ni lepas tertipu cerita Jelatang. Siapa yang pernah dan terasa tertipu macam aku masa tengok citer tu, sila angkat tangan!!!

By the way, cerita awan dania nih, ok saja la..ada part yang kelakar best, ada part yang macam tahapahapatah, especially bab Dania mula mengarut buat muka kengkononlawaksukamasukkantangandalammulut... tuh aku menyampah.

Anyway, sempat mensnap citer nih masa tengah keluar kat tv aritu sampai encik suami pun tegur...hehh..sori encik, mau gambar yang original maaa!!!


So, enjoy....

5 comments:

lyn said...

eh hari tu aku balik kejap pun terjebak tgk cerita ni. awan dania 2. cantik la that girl... whomever her name is..... and that guy... some Miskin dude... tak ingat nama

Aida Manap said...

awek tu nama dia scha al-yahya. new actress, tp ok kan dia berlakon...and that guy's name is jehan miskin...actually citer nih tiru one japanese series, lupa tah apa nama dia...

lyn said...

aaa yes yes.... i remembered that Japanese series. lama dah cerita ni!

Aida Manap said...

tuhla..i cant remember the name la...hmmm...

Aida Manap said...

tuhla..i cant remember the name la...hmmm...